Ben je verhuisd, wil je een nieuw rekeningnummer doorgeven of wil je jou abonnement wijzigen? Geef de wijzigingen tijdig aan ons door zodat we jou blijvend goed van dienst kunnen zijn. Wij willen je graag helpen bij de wijziging die jij wilt doorgeven.
Wijzigen Huurcontract
Ga je verhuizen en huur je op dit moment een cv-ketel bij Keteldienst op je huidige adres? Geef de wijziging aan ons door. Na deze melding zullen wij de afhandeling van de huurovereenkomst in werking zetten.
Wijzigen Woonadres
Heb je op dit moment al een onderhoudscontract bij Keteldienst en wil je ook in je nieuwe woning verzekerd zijn van warmte en warm water?
Vul dan ons verhuisformulier in, zodat het huidige serviceAbonnement op je nieuwe adres overgezet kan worden.
Nieuw Rekeningnummer
Heb je een nieuw rekeningnummer gekregen? Dan kun je dat wijzigen in het wijzigingsformulier en wij zorgen dan dat dat je wijziging verwerkt wordt.
Opzeggen Service-abonnement
Overweeg je om het service-abonnement wat je nu hebt op te zeggen? Hiervoor kun je online opzeggen via de link in de titel of door direct te kiezen voor de tab in het linker-keuze menu. Ook kun je telefonisch contact met ons opnemen om zo tot een goede afhandeling te komen van je opzegging.
Overschrijven Service-abonnement
Wil je misschien je bestaande service-abonnement op een ander naam zetten om wat voor reden dan ook, neem dan contact met ons op. Wij zorgen er dan voor dat alles geregeld wordt.
Staat datgene wat je wilt wijzigen, aanpassen of wilt doorgeven er niet tussen, neem dan contact met ons via op telefoonnummer 038-2038018.
Wij zullen er alles aan doen om je zo goed mogelijk te helpen!