Keteldienst is voor de klant altijd op zoek naar de beste werkwijze in alle facetten van het proces. Hierdoor kunnen we snel schakelen en je problemen snel verhelpen. Is je toestel bij ons in onderhoud? Dan hebben we alle gegevens bij de hand om snel te kunnen handelen.
Software bij Service en Onderhoud
Keteldienst maakt gebruik van de nieuwste software (Syntess Atrium Professional) voor het uitvoeren van haar werkzaamheden. Efficientie is de spil van ons bedrijf. Dankzij de meest actuele informatie op het gebied van klantgegevens, toestelgegevens en de historie van de verschillende toestellen, ben je altijd verzekerd van onderhoud op het juiste moment. Alles is geautomatiseerd, waardoor jij nergens meer aan hoeft te denken.
iPad: duidelijk en snel
Geen gedoe met onderhoudsbonnen meer. Onze monteurs maken gebruik van iPads en de nieuwste technologieën om service en onderhoud zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Onze monteur beschikt altijd over alle gegevens van jouw CV-ketel. Hij weet dus precies wat er aan de hand is en kan je zo goed helpen bij je probleem.
Pinnen? Ja, graag!
Onze monteurs maken meteen inzichtelijk wat een reparatie eventueel gaat kosten. De betaling verloopt transparant en makkelijk, want je kunt je factuur bij ons direct afrekenen via pinbetaling.