
Heb je datgene wat je wilde wijzigen niet kunnen vinden in de voorgaande opties? Misschien kunnen we je op deze pagina van dienst zijn. Wij willen je graag helpen bij je vraag.
Het service abonnement op een andere naam zetten
Het is mogelijk het contract op een andere naam te zetten. Dit kan bijvoorbeeld nodig zijn in het geval van een overlijden of bij een scheiding. Neem in elk geval contact op met onze klantenservice, via het nummer 038-2038018(lokaal tarief).
Schriftelijk opzeggen
Een schriftelijke opzegging duurt minimaal 2 weken. We kunnen je telefonisch het beste helpen met opzeggen. Zo kunnen we eventuele vragen over de opzegvoorwaarden en eventuele resterende contractduur direct beantwoorden. De klantenservice is bereikbaar via het nummer038-2038018(lokaal tarief). Schriftelijk opzeggen kan door een brief te sturen naar onderstaand adres. Wij adviseren de brief aangetekend te versturen.
Keteldienst
T.a.v. Opzeggen
Van Galenstraat 1
7731 BZ Ommen
Een schriftelijke opzegging moet minimaal de volgende gegevens bevatten:
- Naam
- Adres
- Rekeningnummer
- Telefoonnummer
- Datum van opzegging
- E-mailadres voor bevestiging
- Omschrijving van het ServiceAbonnement dat u wilt opzeggen
Download hieronder de voorbeeld opzegbrief. Deze kun je printen, invullen en opsturen. Heb je nog vragen? Bel de klantenservice, deze helpt je graag. Bel 038-2038018 (lokaal tarief)
Opzeggen in verband met overlijden
In geval van overlijden heb je als nabestaande de keuze tussen:
- Het ServiceAbonnement overnemen
- Het ServiceAbonnement zonder meerkosten (tussentijds) beëindigen.
Kies je ervoor om het abonnement te beëindigen? Kijk dan bij Opzeggen service abonnement
Downloads
Bestandsnaam | ||
---|---|---|
Keteldienst_Klantenservice_brief.pdf | Downloaden |